Dag 14 – Det här saknar jag

Publicerad 2010-12-12 21:01:37 i Allmänt,

Oj nu är det bara en dag kvar efter det här.
Ganska skönt faktiskt.


Men nu är det så här att jag trodde det var idag jag skulle skriva om min favoritfilm, så jag har gått och funderat på det hela dagen, och inte för att jag kommit fram till något där heller, men jag har inte ägnat en tanke åt vad jag saknar.
Men okej, ska väl ge det ett försök.

För det första saknar jag min syster, när hon väl är hemma så är jag ändå alltid ute och gör annat, och jag får dåligt samvete ibland, men då är hon hemma iallafall, och det är mycket roligare, även fast jag bara ser henne på morgonen och kvällen.
Sen saknar jag förstås massa personer, såna som man inte träffar lika ofta, typ Sussi, henne skulle jag gärna träffa mycket oftare än vad jag gör.
Personer som man var med förut, men som man sakta glider ifrån, det tycker jag inte om. Dom personerna saknar jag.
Självklart saknar jag dagar också, inte nu några speciella som jag skulle vilja uppleva igen kanske, men dagar jag tyckt om, klart man tänker tillbaka ibland och saknar den tiden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela