Var glad och nöjd för vet du vad

Publicerad 2010-08-30 12:36:28 i Allmänt,

Det är ju bara fööör roligt det här ;) hihihih

Har inte träffat Milka på hela helgen, och det märks!
Har fortfarande gåshud, jag är så hypad just nu. Vi har så roliga saker att prata om ;)
Det är så härligt ibland när man verkligen inte har några bekymmer och allt känns underbart. Det borde finnas fler sådana dagar. Men man ska vara glad över de man har och idag är just en sån dag. Jag verkligen älskar livet idag ;)
Så därför ska jag med ett leende på läpparna gå på engelskan och nöta av en 65 mins lektion. Sedan blir det att än en gång stå över ett träningspass och endast titta på innebandyn på ivn idag. Men lika glad är jag för det! Ta åt er av min glädje var nöjd med livet som vi lever häääär ;)


- Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela