Sportlovet i bilder (:

Publicerad 2009-03-07 20:09:55 i Allmänt,

             

                   
  
                    


                                Lanet i sporthallen 20-21/2 (en vecka innan sportlovet)



                    

                   Jag och Emil :)
      
                 

                                    Min och Alidas eld och hemmagjorda sorbet :)
         
        
             
      
                 

             

                       Resan till Kiruna
      
            

            
    
             

         

          Dennis, Alida, Emil och jag :)

              
          
        En kväll med Julia och Elli ;)
       




      
Jag har försökt att få med några bilder från alla stunder! Och försökt att få med alla från lanet också. (alla dom som jag satt nära).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela