hösten är på gång, börjar faktiskt känna mig taggad ;) hemskt men sant.

Publicerad 2009-07-14 17:34:45 i Allmänt,

Jag har köpt en ny tröja på Luna Mia idag, det tog ett tag att välja men jag, Sanna & Julia hade då tid. Vi var där i över en timme och höll Carro sällskap ;)  
Och höstmodet -09 är bara för härligt!, jag burkar inte bära stickat o sjalar o sådant men det var ju bara för härligt!  en långärmad t-shirt, en pösig stickad kofta/tröja, sjal, handväska, solglasögon, sen några mörka jeans är höstens nummer ett! :D  synd bara att jag inte är världens rikaste å har råd med allt det nu. .  väskan kostade ju typ 700 kr, men kanske är det värt för att vara lite höstfin i skolan ;) ? vem vet, inte för mig iaf ;p  

Milka har åkt neråt igår kväll, kommer inte hem förrän om jätte länge :(

Kommentarer

Postat av: Atle

Publicerad 2009-07-14 21:10:40

Solglasögon på hösten... O_O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela