Dag 1..

.. eller egentligen vecka tre, men efter en veckas fundering & planering, och en veckas fjällvandring, så är jag nu redo för att sätta igång på riktigt med mitt efterlängtade projektarbete!

En receptbok där jag kommer att dela med mig av mina favorit recept som jag samlat på mig de senaste åren, både från tidningar, böcker och internet, men även recept som först vidare från person till person muntligt. Jag har, genom att testa dessa olika kakor och bakverk försökt att utforma ett recept som passar mig och mina behov bäst. Vilket resulterar i att inget recept är totalt kopierat från någon annan, däremot kan det finnas likheter men så är det med alla recept. Min mening med denna bok är inte att stjäla från någon annan och ta åt mig äran utan jag försöker helt ärligt att utforma mina egna recept, men även få ner namnen på alla de personer som bidragit och hjälpt till på annat sätt.

Nu kör vi!


 

- Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0