You'll ask for me.

Publicerad 2011-01-22 10:46:28 i Allmänt,

Kan man få en bättre start på dagen? Nej jag tror inte det. Hann bara kliva upp ur sängen så fick jag ett urkul sms av en Milka. Jag blev så sprallig och nu är jag lika taggad som jag var igår kväll :D haha alla killarna såg ut att hålla på somna igår på thai men jag satt och psykade i takt med musiken hihi. Kan förstå varför jag brukar ha med mig Milka, hon är ju den enda som hänger med i mitt tempo ! ;)

Nu ska jag klä på mig och äta frukost, sen ska jag följa med Milka och köpa träningskläder. Hade ju tänkt följa med Alle och Sjöberg på gym1 idag men kom på att jag skippar det, annars lär jag vara något stel imorgon på matchen. ;p

IIIH ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela