The biggest the best.

Publicerad 2010-12-06 17:51:19 i Allmänt,

Har just suttit och lyssnat på intervjun med Sanna & Rebecka på radion. Hihi så fränt!

Innan jag satte mig här vid datorn har jag legat i min sjukt fula äckliga osköna soffa och läst en jätte lång intervju med Eminem från en amerikansk tidning Rolling Stone. Var jätte intressant, och var lite komiskt att han nämde att han har riktigt stort ordförråd och ändå så läser man på typ var och varannan rad 'fucking shit' , 'fucking crazy' och 'it knocked me the fuck out'. Hahahaha.

Nu ska jag strax kila iväg till gymmet. Hade tänkt springa idag också, bara för att reta mig själv och göra upp för min kassa match-insats igår. Men på ivn idag kände jag att mina benhinnor inte klarar av mer, så ska köra lite rygg/mage, kanske armar om jag inte känner mig nöjd med det andra som brukar gå ganska snabbt ;p

Sen duscha och vänta på bättre tider hahaha. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela