Haparanda T&R

Publicerad 2016-05-13 23:22:14 i



I tisdags var jag & Emma till Haparandaaa. Jag brukar vara dit Minst en gång per år, gärna innan jul. Men nu var det längesedan sist, vilket resulterat i att jag väntat och längtat sedan november ungefär på att komma iväg. 😅 
Senast vi två gjorde IKEA tillsammans rullade vi ut kärrorna och dem låste i princip dörren bakom oss. (Kan nämna att vi var där när dem öppnade..) 
Denna gång däremot var vi båda helt slut innan vi ens kommit halvvägs. Vad har hänt med oss? Blivit gamla? Torra? Haha. Jag hade storslaget planerat att för en gångs skull hinna med ett besök på Rajala också, men vi gav upp. Efter ikea var det raka vägen till rusta, Elgiganten och sen hem. Vi orkade inte ens stanna och köpa med någon mat. Däremot kom vi bara en mil utanför Happis innan vi stannade på en gammal gård, det var Loppis, butik och ett jättemysigt fik inne i pörtet. Dit ska jag igen. 

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2016-05-14 01:23:59

Åh vilket fint ställe 😍

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela