Stick in the ice

Publicerad 2016-02-25 22:53:30 i

Alltså jag vet inte, men 'Handtag, famntag, klapp eller kyss', är det bara jag som hela livet fram till idag sagt 'Handtag, FANTAG.....' ?! 😁😅😂🙈 

Det var som när jag för två-tre år sedan fick reda på att 'svartnar för ögonen' hette just så. Ingen hade i mitt då 20åriga liv rättat mig då jag sagt 'Svappnar' för ögonen. Det var en äkta Ahaaa upplevelse när jag fick höra det riktiga uttrycket vill jag lova. Vart får jag dessa konstiga uttryck ifrån? Nåja, kan ju alltid ge någon ett gott skratt iallafall haha. 


Här har ni ännu en skum grej jag gjorde i höstas när jag körde till stan. Blev aningen paff när äpplet studsade tillbaka och kletade ned sätet. 🍏🍎

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2016-02-26 17:42:43

Haha 😂😂 Söt du är 😘

Postat av: Madde

Publicerad 2016-02-26 17:42:53

Haha 😂😂 Söt du är 😘

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela