Nytt år

Publicerad 2014-01-04 12:39:00 i

Det känns bra med ett nytt år, det är så mycket jag vill göra och jag har alla möjligheter i världen. 
 
Året 2013 har jag hunnit med mycket. Både höga berg och djupa dalar.
Jag har tillexempel hoppat fallskärm, något jag aldrig i hela mitt liv trodde att jag skulle våga göra. Jag och Andreas har flyttat ihop till en superfin, nybyggd tvåa och blivit sambos. Vi var ner till Halmstad och överraskade Milka på hennes student. Jag har hunnit fylla 20 år. 
Fotbollssäsongen var en av mina bästa på länge. Innebandyn går framåt. Och så det tråkigaste och det jag absolut kommer att minnas längst är att min älskade farmor lämnade oss. 
 
 
När jag tänker tillbaka på året så var det ju inte så pjåkigt. Men jag vet med säkerhet att detta år, 2014, kommer att bli grymt. 
 
 
Jag avslutade dessutom med ett gympass jag är riktigt nöjd med. 4 godkända chins. Det gjorde jag förra julen också, men där emellan har jag knappt kört chins och tappade ner till att endast klara 1 ända fram till för en månad sedan. Och än gladare blev jag när jag klarade flera set. 4, 3, 2, 2, 1+5 negativa. 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: FlizanLizan

Publicerad 2014-01-06 11:56:26

Hejsan

Sugen på en ny header eller design? Klicka då in på min blogg eller min portfolio för mer info. http://flizanlizan.blogg.se/portfolio

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela