Nangijala

Publicerad 2014-02-10 00:57:00 i

I fredags var vi tidigt iväg till Kiruna, en heldag på stan med shopping och en något less lillebror. Middag följt av flera timmar med prat och skratt. 
 
På lördag var det dags för match, men först hann jag vara på invigningen av 'Gymmet Kiruna'. Tänkte när jag gick där att det hade varit sjukt kul att få träna där med mängder av skivstänger, fria vikter, speglar överallt, löpband i överflöd osv. Men jag sen insåg jag hur bra jag faktiskt trivs på vårat lilla gym här hemma. Trots att det är kö till stängerna, speglarna är upptagna och luften är kvav när man är fler än 5st i samma rum.. Det är ju ändå vårt charmiga lilla place, där jag gillar att svettas, utvecklas, träffa folk, lyssna på bra musik. Det är fantastiskt vad bra vårt Pajala är. 
 
Tillbaka till matchen.. Vi vann, 1-4. Men själv kändes det varken som en vinst eller förlust, jag var bara så missnöjd. Vet egentligen inte med vad. Tror det var Henriikka som fattades, min -partner-in-crime-. Missade dessutom en straff, det var ju inget avgörande men det är ändå surt. Tror att jag har för höga krav på mig själv. 
 
Kvällen blev kanon, fin underhållning på klubb Nangijala i form av The Magnettes och Walter Bob. Idag har vi bara hunnit hem och fira pappsen på födelsedagen och sedan hejat på Mats i Farmen. 
 
Nu ser jag fram emot ännu en vecka med massa planer, längtar extra mycket till gymmet imorgon! 
 
 

Kommentarer

Postat av: hento

Publicerad 2014-02-11 10:06:08

Fina fina du. Åh va trist att spela utan dig på lördag :(

Svar: Ja jag vill verkligen vara med! Tänk, om tre veckor har vi redan spelat klart serien och det lär vara slut på träningar efter det. Galet vad fort tiden går.
Lina Norberg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela