Rulltårta

Publicerad 2013-09-16 23:18:00 i

Energin jag imorse trodde mig ha försvann efter bara någon timme på jobbet. Gårdagen tog verkligen på krafterna och jag vet hur viktigt det är med ordentlig sömn. Jag mår inte bra när jag inte sover ordentligt, mår illa, är sur, tappar matlusten, allt blir bara fel. Och trots mina 11h inatt är min kropp allt annat än pigg. Jobbade även över ikväll, och när jag sen var tvungen att vara och handla och ställa mig och laga mat gjorde det att jag nästan bröt ihop, haha. Jag är helt slut. Det erkänner jag. Min kropp värker och jag är trött i huvudet, det känns som att jag aldrig orkar med det jag egentligen planerat eller vill göra. Krafterna tar slut på alla måsten. 
Som tur är har jag världens finaste sambo som står ut med mig fast jag ibland är som ett åskmoln, en lipsill, en pedant tjatmoster och massa mer. Han får mig alltid på bättre humör.  Att han dessutom står ut med min otroligt dåliga humor är ett under, tom jag själv undra vad fasiken som egentligen var roligt med mitt senaste skämt på snapchat, haha. Inte konstigt jag inte fått svar ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela