Jag ska göra det fast ingen verkar tro det

Publicerad 2013-09-14 18:19:00 i

Jag var ledig från jobbet igår, men det betyder inte att jag låg på latsidan för det!
Jag var uppe innan nio och satte igång direkt med att bocka av listan på allt som skulle göras.
Hann tvätta både kyl & frys, föra ut allt skräp, kasta uteblommorna, rensa i förrådet, vara och lämna saker till kupan, göra andra ärenden på byn, tvätta min dunjacka (som för övrigt ligger risigt till, då den är helt klumpig av allt dun, trots tennisbollarna i tumlaren..).
Sen vaknade äntligen Andreas och vi städade lägenheten tillsammans och jag putsade fönstrena innan for jag iväg till syster för en välbehövd helkroppsmassage på närmare 90 minuter, LOVELY! Hann ha fredagsmys med henne och Johan innan jag tillslut somnade på soffan hemma då vi glömt att bädda sängen efter att vi tvättat lakanen... haha. Nåja, det gick ju det också.
 
Idag har jag hunnit jobba fyra timmar innan jag var och hämtade ut mina MaryKay handkrämer! Kom hem, tog en dusch, målade naglarna (bara för att ;), åt choklad och nu ligger jag i soffan och kikar på Cake Boss och ska strax använda mina fantastiskt god-doftande handkrämer. Och som att det inte vore nog, ska jag äntligen beställa en ny mobil!
 
Blir en tidig kväll för imorgon ska vi upp med tuppen och fara til Äkäslompolo för en heldag med innebandylaget! Roooligt
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela