I'm leaving on monday morning

Publicerad 2013-10-14 00:01:04 i

Helgen kom och gick lika fort. Imorgon är det redan måndag igen och vi far till Luleå för att säga hejdå till Milka. Haft supermysiga dagar tillsammans och tiden går som vanligt alldeles för fort när man har roligt. 
 
Igår hade vi fortsatt kalas här hemma, känns som att jag har fyllt 50år istället för tjugo. Så många fina gäster och galet mycket presenter. Tack alla underbara som gjort allt fint för mig, nu ska vi lägga oss och imorgon väntas en rolig dag tillsammans i Luleå. 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-10-14 12:27:48

Grattis i efterskott Lina!<3 /Amanda G

Svar: Tack så mycket, Amanda! :)
Lina Norberg

Postat av: Madde

Publicerad 2013-10-20 13:17:10

Tack själv för att vi fick komma :)
Super mysigt och kul hade jag :)

Svar: Jag hade jättetrevligt! Och jag verkligen älskar lyktan, så fin! Kraaam
Lina Norberg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela