Det rullar

Publicerad 2013-10-25 16:44:55 i

Mycket händer och dagarna bara svischar förbi. Nästan så man försöker hålla i dem litegrann, tiden får inte springa iväg för fort!
Jag har smidit planer och stora förändringar är på gång. Snart ska jag berätta mer om det för er, men ni får suga på det ett tag ;)
 
Har njutit till fullo av den vackra höst vi haft och nu är vintern här, för att stanna. Det gör mig Ingenting! Snart ska jag baka lussebullar, pepparkakor, göra knäck, lyssna julmusik, julhandla, julpynta och ha uppesittarkväll. Aaah vad jag får en härlig känsla av att tänka på allt mysigt med denna tiden på året! Men för att kunna pynta och fixa juletid här hemma måste man ha julpynt, och vet ni hur mycket jag ser fram emot att vara och handla in allt sånt?! Helt galet mycket. Snart.
 
Vi tar en sak i taget och nu är det fredag, en ledig sådan. Har varit på byn med fina tjejer, lunchat och strosat i lite affärer. Och allt detta häng med små söta bebisar, aaah. När ska jag bli stor, när ska jag vara vuxen nog, när ska jag vara färdig med allt det jag vill göra först. Den som lever får se!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela