Nya möjligheter

Publicerad 2013-11-15 22:59:59 i

Här sitter jag med datorn i famnen, godisskålen på soffbordet är för långt bort för att jag ska orka sträcka mig efter en godis eller två. Hoff. haaha.
 
Den här veckan har faktiskt inte rusat förbi, den har tvärtom gått väldigt långsamt.
Mina planer jag nämnde om för någon vecka sen har bara blivit soppa.
Ett konditori i Luleå skulle ta emot mig på praktik i 20+20v med start i januari. Men efter att ha varit och kollat läget där förra helgen försvann musten ur mig, det var verkligen inte vad jag förväntat mig av ett konditori med så pass många år på nacken. Jag blev besviken och fick en klump i magen av tanken på att jag skulle vara där i källaren och baka i 10mån. Så jag avbröt planeringen och i måndags hade jag verkligen ingen lust att stiga upp till jobbet, jag som har haft nedräkning mot januari och nu vet jag inte hur länge jag kommer att stampa på samma ställe.
 
 
 
Något måste hända, och det är snart. Jag är redo.

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2013-11-20 16:33:02

Tycker att högra sidan av bilden är extremt snygg! Hon verkar ha bra balans också den där tjejen till höger.

Svar: Hahah ja absolut, undra hur det såg ut m balansen 10h senare? ;)
Lina Norberg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela