En helt ny värld

Publicerad 2013-11-07 21:47:02 i

Försöker ta tag i mitt gymmande igen. Får nog just ihop ett handfullt antal besök där dem senaste 3-4 månaderna. Vilket inte är särskilt imponerande. Så nu ska jag sätta igång igen! Längtar faktiskt redan till nästa pass, trots att jag knappt kunnat gå tidigare i veckan pga mitt benpass i söndags. Igår fick sig axlarna en omgång. Det var bara det där lilla, lilla att bestämma sig för att gå dit och sätta igång så var jag ju som redan tillbaka i samma banor och med samma tankar o motivation! Jag glömmer som bort hur mycket jag faktiskt gillar det när jag inte är där regelbundet. 
Jag känner mig stark, snygg och riktigt bra i hela kroppen av att träna. Jag vet att jag kan och jag vet att jag vill! 
 
 
Igår fick jag mysbesök av Emilia, Iris & Madeleine. 
Älgkött till middag och mer gäster i form av lillebror, mamma och kusin. En onsdagskväll helt i min stil. 
 
Nu jobbar jag och imorgon när jag slutar åker jag och Andreas till Luleå för julshopping, bio och hotell. Längtat som en tok efter denna helg, jag får inte nog av att tillbringa tid tillsammans med han som förgyller alla mina dagar. 
Idag fick jag förresten en fråga av tredje part, om jag fortfarande är lika kär som när jag & A träffades, och jag måste säga att jag känner så mycket mer. Han är inte bara min kärlek, han är min allra bästa vän, min sambo, kollega och den jag delar allt med och aldrig får nog av. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela