Alltså, julskinka...

Publicerad 2013-11-27 23:15:00 i

På julbordet dem senaste åren har jag knappt lagt märke till julskinkan, men alltid efteråt så inser jag hur fruktansvärt gott det faktiskt är, så då brukar det bli en macka eller två med julskinka på. Men i år ska jag komma ihåg hur gott det är och faktiskt äta det under middagen ;) om ni undrar var jag fick denna tanke ifrån helt plötsligt, så var det så att Henriikka redan åt julskinka och det började vattnas i munnen på mig av bara tanken. Mmmmmmmm. 
 
 
Något annat som jag förresten varit sugen på (ok, inte sugen, typ haft abstinens..) är cola zero. Men då jag är på jobbet och inte skulle hinna till OK så frågade jag mamma om dem hade någon hemma, men pappa satt tydligen just och drack den sista. Shiit alltså vilken törst jag har. En stund senare kommer han över med en tandborste jag ringt om, och tror ni inte han plockar fram en iskall cola ur bakfickan? Han var och köpte en till mig. Åååhh. Massa kramar till min fina pappa! 
 
Och fatta nu kombinationen, julskinka&cola(eller julmust) aah, hur ska jag kunna sova med denna längtan till julaftons julbordet?? Suck... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela