Zero

Publicerad 2013-05-30 17:15:26 i

Det är en sak jag inte kan släppa. 
 
För några veckor sedan var jag och några andra och åt på en restaurang. Jag var sist i kön av vårat gäng, alla de innan tog en öl till maten. Och så kommer jag fram och väljer en cola till min mat. Då får jag höra : Är du gravid eller? Varför dricker du inte?!
 
 
Jag blev så irriterad så jag hade nästan lust att inte äta där längre. Min reaktion kan bero på att jag har väldigt lätt för att bli sur när jag är hungrig men jag tror faktiskt att jag skulle bli lika förbannad i mätt tillstånd. Det är fruktansvärt störande att man måste ha en förklaring till varför man inte vill ha alkohol. 
 
 

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2013-05-31 12:17:10

Förstår precis vad du menar! Ibland när jag blir riktigt leds på att få frågan brukar jag dra till med att jag är en gammal alkoholist, det brukar få tyst på folk ;)

Svar: Hhahaha det var ju smart! Men jag tycker inte man ska behöva ha en förklaring, nästa gång kommer jag säkert råka fräsa tillbaka ;p
Lina Norberg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela