Valborg och dagen efter

Publicerad 2013-05-01 10:33:00 i

På Ikea i söndags kändes det som att jag bara handlade lite smågrejer men ändå drog det iväg o blev dyrt. Men fick med mig trevligt sällskap iallafall och en bra dag blev det. 
Måndagens fotbollsträning blev inställd pga dåligt väder? Det är ju skönt att träna i lite blötare väder. Usch, jag som var så sugen. Får helt enkelt ta mig tid imorgon, för nu vill jag spela! 
 
Igår blev det en väldigt spontan 'utekväll', fast hemma. Längesedan sist och dröjer nog ett tag till nästa gång igen,  som jag visste redan innan så ser jag inte någon mening med att dricka. 
 
 
Nu ska jag hoppa upp ur sängen innan jag hungrar ihjäl. 

Kommentarer

Postat av: milka

Publicerad 2013-05-05 12:50:13

Du ska komma hit och festa, det är andra grejer ;)

Svar: Hahaha du säger det! ;) Är övertygad om att det är annorlunda än här så kanske borde testa;)
Lina Norberg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela