Read all about it

Publicerad 2013-05-15 13:51:02 i

Jag kände på mig i måndags när jag vaknade att det här skulle bli en bra vecka. På jobbet har det hittills gått undan och vi är väldigt produktiva! Det här o marknaden måste vara den roligaste tiden på jobbet.
På fotbollsträningen spelade vi (iaf jag) på sjumanna för första gången på 8 månader, riktigt kul! Jag som har mitt livs dipp konditionsmässigt orkar ju faktiskt hänga med kanonfint hihi. 
 
Min förkylning som legat o lurat i snart två veckor verkade aldrig bryta ut så jag struntade i den och följde med till gymmet igår, körde ett intervallpass på löpbandet och kan inte minnas sist det hände, så det var galet roligt, bra gick det också. O förkylningen är kvar i samma läge, småretas bara så man inte orkar fullt men för frisk för att vila helt. 
 
Det första jag gjorde när det var färdigpysslat i lägenheten förra helgen. Fantastiskt med ett eget kök! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela