You can try but you never forget

Publicerad 2013-03-23 11:46:00 i

 
När det gäller bloggen så går dagarna mellan jag kikar in här fruktansvärt fort. Känns som att jag hunnit med massor i veckan. Vi har fått vara och titta på lägenheten, supermysigt och jag längtar så tills vi får flytta in. Men först ska jag hinna ut i världen med min gulliga granne. Det är endast nio dagar kvar tills vi far, gäälet.
Igår var jag ensam hemma, antagligen för sista gången i detta hus, det tog vi till vara på och hade tacomys! Sen for vi till thai en sväng för att kika fotboll, det var dock inte så intressant, men trevligt sällskap hade vi iallafall! :) 
 
Nu ska jag fixa lunch, gå ut på en promenad i finvädret och vara förbi affären. Senare idag har vi match, sista för den här säsongen. Jag är så laaaaddddaaaaddd! 
 
Puss 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: milka

Publicerad 2013-03-23 12:57:11

åååå så underbart att du ska få flytta!

Svar: Ja det är verkligen efterlängtat! Gaah
Lina Norberg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela