ÄA i LM

Publicerad 2013-03-03 10:47:58 i

Jag börjar ledsna på alla bokstavs dieter hit och dit. Men jag kör väl också på en då bara för att, rubriken är min! Försök lista ut den ni ;)
 
Igår kunde jag äntligen vara med på en innebandymatch igen, en ordentlig uppvärmning gjorde så jag inte ens kände av ljumsken under matchen. Men det är ju så att man aldrig ska få vara riktigt riktigt i toppform, så jag tänkte att det var lika att fixa en låsning till ryggen! Efter matchen blev det en riktig återhämtning, thaimat och soffhäng hela kvällen. Känns faktiskt lite bättre idag, så nu är det dags att ladda om, kl 13:00 möter vi Öjebyns IBF. Håll tummarna för en hejdundrande revansch.
 
Nu ska jag väcka min fina som snarkar här bredvid, sen är det dags för en redig lunch. puss
 
 
Tänkte att ni kunde få lite smarriga instagrambilder, för er som inte följer mig där ;)

Kommentarer

Postat av: Emma Holma

Publicerad 2013-03-03 12:48:50

Kan det vara Ät Allt i Lagom Mängd? ;) Om det är det så tycker jag den låter som en vinnande diet! Kanske provar på den jag också haha!

Svar: Yes det var rätt! Ja, kör på den du också ;) älska maaat
Lina Norberg

Postat av: hentoos

Publicerad 2013-03-03 16:21:14

äta allt i lagom mängd kanske? :-) hihi, kul att ha dig tillbaka på plan igen.. Jag har saknat dig!

Svar: Korrekt! Hihi, jag tror på det ;) vad kul att höra, var riktigt skoj att vara tillbaka:)
Lina Norberg

Postat av: Sanna

Publicerad 2013-03-04 11:59:53

Haha jag satt och funderade på typ Äta is life my och bara nää det går ju intee!!

Svar: Hahaah nej det blev nog lite galet. ;)
Lina Norberg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela