En nypa salt

Publicerad 2013-06-24 21:46:39 i

Efter en långhelg med massa spännande så är nu en ny, frisk vecka igång. Fotbollsträningen var efterlängtad och hela 6 tappra tjejer var vi. Efteråt skulle en promenad ta mig till konsum, jag har lärt mig att det inte är någon idé att gå ut m inställningen att löpa. Mina knän klarar ändå inte av det längre, trodde jag. Men jag hade spring i benen så jag var bara tvungen att testa. Och utan knäskydd klarade jag av flera intervaller!! Vilken känsla. 
 
Nu ska jag grädda på den här fantastiska känslan än mer o  känna mig 'som en bättre människa' m kvarg, färska hallon o nötter. Man kan ju iaf låtsas att man gillar det heheh.. Måste ju passa på när det finns inspiration, det är nog en engångsförteelse. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela