Somebody else

Publicerad 2013-07-29 00:07:32 i

Helgen blev inte som jag planerat den, men så bra iallafall och jag har lärt mig att saker faktiskt kan bli bra, trots att det inte alltid blir som man tänkt sig. 
Igår var jag, Emma och Ellinor och badade i Kauhajärvi, sen var det tjejsnack hela kvällen. Imorse vaknade jag upp på väldigt fel sida, men se det löste sig ändå det också. Solen tittade fram så småningom och jag, Andreas och Emma hann m bad, sol och massa fika i pentäsjärvi. När vi kom hem blev jag bjuden på grillat, här hemma, av Emma o Johan. Vi avslutade en trevlig middag med en av mina idoler, Magnus Betner - Inget är heligt. Fantastiskt. 
 
Sen tog jag en promenad, mycket välbehövd egentid. Det är nästan nostalgi för mig att promenera själv, med musik i öronen. 
 
 
Har avslutat denna delvis spontana helg med en kopp thé, ensam i soffan. 
Jag känner mig så levande, kan vara promenaden, det brukar ha en positiv inverkan på mig. Eller så är jag bara så lycklig just idag. Sov gott alla. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela