Snurrar i mitt huvud

Publicerad 2013-01-21 21:05:40 i

Jag vet inte om det bara är jag, men när jag har en ledig dag så vill jag hinna njuta och göra saker jag känner för. Jag älskar att sova, jag är trött som alla andra på morgonen och jag brukar givetvis sova lite längre när jag är ledig. Men hur man kan sova tills det är mörkt igen när vi knappt har ljus om dagarna här den här tiden på året, det förstår jag inte. Jag vill iallafall passa på att vara uppe dem få timmarna solen orkar lysa. Det var liksom bara en tanke som slog mig, för jag kan inte komma på många av mina nära som är som jag, så tänkte att det kanske är jag som är udda. Kanske det som kallas morgonpigg?, vad vet jag.
 
På fotbollen hinner vi med uppvärmning innan våra tränare överraskar med ett beep-test. Inte så kul tänkte jag. Men då med inte allt för höga förväntningar på mig själv så känns det ändå helt okej med 9 nivåer, kan ju bara bli bättre om man säger så. Och då har jag ju ett mål till nästa gång!
 
Nu ska jag ta en dusch och vänta på att Andreas kommer, det är kramens-dag idag, visste ni om det?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela