Men pengar kan dem minsann ta!

Publicerad 2013-01-13 12:21:00 i

Godmorgon tänkte jag skriva, men just nu blev jag bitter. Sitter och försöker göra en användare på spotify då det tydligen tas pengar för en Spotify Premium användning som man fick gratis i 12 månader men som faktiskt aldrig gjorde en användare, men det går ju inte att connecta ihop denna nya användare och den som redan betalas för. Gaah jag blir tokig på sånt här. Allt är enkelt för den som kan men jag är inte intresserad för fem öre.
 
Nej nu ska jag slänga i mig lite mat (igen..) för om en halvtimme sitter vi på bussen påväg mot Boden. Ses där!
 
 
instagram - norberglina

Kommentarer

Postat av: Daniel

Publicerad 2013-01-14 15:03:11

Jag antar att det är via Telia som du har Spotify? Om den redan är kopplad till en användare, och du vill byta till en annan (ny) användare så är det bara att höra av sig till Telia. Har gjort det två gånger åt andra och det fungerade bra! :)

Svar: Okej, tack för tipset. Det var åt Andreas jag skulle fixa det, för han betalde för det men hade ingen användare. Men nu såg just Telia det och han fick tillbaka pengarna för alla månader han betalat utan att ha använt :-) bra gjort av fem tycker jag.
Lina Norberg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela