En vecka av framtiden

Publicerad 2013-01-08 23:51:00 i

 
Redan en vecka har vunnit gå av det nya året. Även då jag hann få riktigt mysig julkänsla redan i början på december så hann jag liksom inte få nog av den, jag blev less på allt pynt i affären så det åkte bort i fredags, men julmaten! Gud så gott det hade varit med ett julbord just nu, konstigt nog hade jag inte lust att äta så mycket på julafton men då fick vi ju ta igen det i efterhand. I helg har vi ätit skinka med Janssons, gröt till frukost o korv med ägg och rödbetssallad. Iallafall några godingar från julbordet. Så nu ska jag väl vara ganska nöjd tills december detta år. 
 
Jag vill så mycket med mitt liv o ofta vill jag att det mesta ska hända på en gång, då försöker jag tänka att jag har hela livet på mig. Men ska jag verkligen gå och vänta med att ta tag i sakerna jag vill göra, bara för att ha något senare i livet? Jag tror definitivt att jag kommer ha fullt upp iallafall på äldre dar, förhoppningsvis så har jag barn och massa barnbarn att ta hand om ifall jag skulle få tråkigt. Haha. Nej nu tror jag att jag är trött, börjar fundera lite för mycket. Godnatt o när jag vaknar imorgon vill jag vara fri från min förkylning. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela