You make my heart go adgfedfomvdfs

Publicerad 2013-02-07 22:08:00 i

Det är lugnt på jobbet nu och då går dagarna såå sakta. Men redan nästa fredag åker jag på min andra (!) mässa. Tre dagar på ett hotell på Arlandastad med gratis mjukglass och roliga inköp! Jag längtar! :) Sen att jag åker med världens bästa gör ju inte det hela sämre precis hihi, tvärtom. Det blir kanon. 
 
Då min ljumske inte är riktigt fit-for-fight så får resten av kroppen jobba. Och det går bra! Igår fick jag ett ryck mitt i Sverige-Argentina matchen och stack iväg till gymmet för ett kvällspass, blev ett kort sådant men dock intensivt. Körde axlar, egentligen är det något jag tror att jag inte tycker om, men det är ju faktiskt ganska roligt. Och idag blev det ett bröst/triceps-pass. Blev ett ganska långt pass men måste säga att jag blev imponerad av mig själv vilken koncentration jag hade ända till slutet trots att jag var helt slut. Enda negativa var att det knappt går att köra mage med den här förbaskade ljumsken. Så vanliga och sido sit-ups fick duga för den här gången. 
 
åh, nu kurrar min mage ordentligt så ska hoppa i duschen och sen äta något framför en film. 
 
 
heheh ciao 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela