Våga satsa för att vinna

Publicerad 2013-02-19 23:17:00 i

Trots att det är väldigt kul att vara på mässa så måste jag säga att jag var helt slut på söndag när vi kom hem. Tror jag låg i sängen redan halv tio. När jag ändå hann få många timmars sömn så testade jag på något nytt och körde ett morgonpass på gymmet, ganska skönt att få eftermiddagen ledig på det viset :) Hann vara förbi och fira grannen, och givetvis blev det lite resfeber efteråt. 
 
Ännu idag fick jag stå över den 'vanliga' innebandyn, försökte köra en rejäl uppvärmning innan jag fick nöja mig med lite skott och annan teknik.. Sen blev jag sugen på lite fys. Dock saknar jag en riktig chinsstååång.. :( jag som just började se resultat och bli ännu mer motiverad och kom närmare mitt mål, har ju börjat tappa när jag inte kan köra så som jag vill! (träningsställets chinsstång är totalt urusel..) 
 
Nåja, dessa två dagar på jobbet har varit roliga. Kunde ju inte bli gladare när man kommer in och så finns äntligen vårens färskingar Björn Borg uppackade! Alla reor är grejade och lappar uppsatta. Och idag har vi suttit med en försäljare halva förmiddagen, så intressant tycker jag! :) 
 
 
Ser ni vad gryninga mina bilder blir? Min kamera i mobilen är ju helkraj! Jag törs knappt erkänna det själv, men jag börjar bli lite sugen på en iphone.. .. opps. 

Kommentarer

Postat av: Gabri

Publicerad 2013-02-20 14:04:17

Gah vilka snygga brallor! Är det better bodies? :)

Svar: Nej det där är ett par jeans från Lindex ;) Men har för mig att Better Bodies har ett par camouflage tights. Riktigt fräsigt! :)
Lina Norberg

Postat av: Emma Holma

Publicerad 2013-02-20 21:24:09

Haha jag börjar också bli sugen på en iphone!! Jag som sa att jag aldrig i hela mitt liv skulle skaffa iphone.. och nu kliar det i båda fingrar och tår efter en ;)

Svar: Hahahah jag har total bojkotta dem förut! Men nu har jag börjat bli lite frälst ;)
Lina Norberg

Postat av: Gabri

Publicerad 2013-02-21 17:58:09

Jaså, snygg var dom! Jo dom har camouflage braller, är sååå sugen på att beställa dom men jag har shoppingförbud. Annars hade dom varit mina för längesedan ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela