Nattsudd

Publicerad 2013-12-22 00:36:41 i

Det finns en sak jag bara måste dela med mig av. Och det är folks fantastiska inställning.
 
Att inse att det aldrig är för sent att ändra på något till det bättre, sina vanor, sin attityd. Att ta tag i något och så bara ge sig tusan på att klara det. Det finns så många härliga människor på denna jord. Är rent ut sagt stolt över vissa personer. Och innerligt så glad för deras skull.
Jag tycker att det är så häftigt och jag ser upp till dessa människor.
Till dem som valt att förändra saker och ting som inte känns rätt, till dem som bestämt sig för att göra varje dag bättre, till dem som lever och är tacksam för varje ny dag. 
 
Till er ger jag detta inlägg, det är ni värda. Det var allt. Godnatt. 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-12-22 20:32:25

Du är fin Lajno <3 Hoppas du får en fin och riktigt mysig jul!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela