It's always a good time

Publicerad 2013-08-14 01:04:14 i

För omväxlingsskull gick helgen inte så fort, kan dock bero på att jag jobbade hela. Även nu till helgen blir det jobb, två nätter. 
Men jag har iallafall hunnit med lite mys, välbehövd egentid på fredag, bastu med tre fina flickor på lördag, tittat fotbollsmatch på söndag. Igår skulle jag o Andreas kolla film men helgens arbete tog ut sin rätt och jag somnade efter förtexten, ungefär..  
 
Idag har vi ätit grillade, hemmagjorda hamburgare vid älven hos Andreas föräldrar. När jag tänker efter så är det bland de finare ställerna i byn, blir lika fascinerad varenda gång jag tittar ut över älven, mot bron, med kvällssolen. Vackert. 
 
Sen har jag haft besök av Ellinor. Så mysigt! Kommer sakna min filur. Imorgon hade jag tänkt pressa i henne massor av hembakt fika så hon vet vad hon missar och kommer hem fort igen! Eller så får jag åka och hälsa på och baka åt henne där hihi. 
Nu kommer jag slockna på duns. Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela