Cake Boss

Publicerad 2013-08-04 18:43:22 i

Vi har börjat med ett nytt schema på jobbet och från och med nu jobbar även jag helger.
I augusti förra året jobbade jag också mycket, men inget slår detta år.. Jag har totalt 3 lediga dagar på fem veckor.
Ska hinna med en 40h! vecka, under en helg då jag jobbar natt. Och sedan är det mässa också. Nåja, det lönar sig sen och jag längtar till vår ledighet i september, känner på mig att det kommer bli bra.
 
I fredags hade vi gäster och är det fredag så är det gottgott och mys! Så jag och Lars gjorde en ananaspaj, vi hade hemmagjorda glasstrutar och fruktsallad. Vi slog på stort!
Igår jobbade jag, hann vara hemma och hälsa på min underbara familj och göra en liten beställning på kläder ;)
 
Idag hade vi fotbollsmatch mot Haparanda hemma, vi vann 3-1 och trots att jag missade öppet mål, twice, lyckades jag också göra två mål. Så jag är nöjd. Dock var det inte det ultimala att spela 85min med förkylning, sen jag kom hem har jag fått ligga i sängen, svettas som gris och mår illa. Men bara jag är frisk till onsdag, för då har vi match igen.
Trots mitt illamående är jag fruktansvärt sugen på strips, så ikväll blir det frassemat och massor av avsnitt Cake Boss. Och Andreas har lovat att vinna pengar på sitt andra jobb, så jag har det rätt bra ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela