Silverstaden

Publicerad 2013-04-20 23:10:18 i

Igår var jag och Andreas till Luleå/Boden och handlade, känns som att vi fick med oss allt vi behövde + lite till, till en så fjuttig kostnad så det var nästan löjligt! Dock fick vi inte med oss någon soffa eller ett köksbord, men vi har iallafall bestämt oss. Avslutade en bra dag med en mysig middag på thai och sedan film innan vi båda stupade i säng.
Imorse var jag uppe i tid igen och for ut på byn för att göra ärenden. Kollade Ohtanas match och hann med ett kort gympass innan vi sedan stressade hem till färdigdukad tacos som syster o J bjöd på. Lite spel o massa skratt senare är jag nu dötrött, har hela dagen haft 'söndag', men vilken underbar känsla att det bara är lördag!
 
 Jag & Mamma hann med en smarrig lunch idag, rökt kött o mommos bröd. Mums! 

Kommentarer

Postat av: Hento

Publicerad 2013-04-23 10:22:55

Alltså saken är den, jag glömmer typ hur mycket jag hatar att spinna förrän jag är där, då minns jag :D fast då är det redan försent att dra sig ur så det är bara köra på haha. Njaaaaa ;))

Svar: Hahah men det är ju bra. ;) Jo, träning måndag, torsdag, fredag. Imorgon jobbar jag natt men på fredag kan du snäääälla följa med? :D Jag tror du kommer få tvärtom som med spinningen, du gillar inte tanken, men när du är där blir det skoj ;)
Lina Norberg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela