Borta bra men hemma bäst

Publicerad 2012-09-13 21:54:26 i Allmänt,

Jag som nästan bestämt mig för att börja plugga i Stockholm nästa höst, har börjat fundera på lite andra alternativ efter att fått mer än nog av att bara vara där 5 ynka dagar haha. Vi hade superkul, shopping, bio, mysiga cafén, go mat och lugna kvällar. Men stressen överallt, alla snobbiga dialekter och uteliggarna & påträngande försäljare på torgen gav mig inte en bättre bild av vår huvudstad om jag säger så. Jag är nog lite av en bybo.
Idag var vi och simmade här i vårt lilla, men alldeles perfekta badhus. Sen tacos som pricken över i:et. Imorgon blir det tårta, men nu ska jag springa upp och hoppa på en riktigt duktig städare!

Kommentarer

Postat av: milka

Publicerad 2012-09-16 15:50:32

Du är inte bara lite av, du är en äkta bybo!

Svar: Hahah det är nog så!
Lina Norberg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela