Sometimes I feel like Marilyn Monroe

Publicerad 2012-10-06 17:14:51 i

Idag har jag hunnit baka i massor. Hade ju bestämt mig för att göra kanelbullar, det gjorde jag också, och supersmarriga blev dem sa dem som smakat! har inte smakat själv.. Sen gjorde jag även cheesecakebrownie och kokostosca. Så nu borde det finnas fika till veckan:) 
 
Jag försöker höja volymen på spotify för att dölja regnet utanför på min balkong. Men jag älskar hösten, regnet gör mig heller inget, oftast. Idag tycker jag faktiskt det är rätt mysigt, har tänt mina lakritsljus och det doftar i hela nystädade rummet som mamma fixat när jag kom hem imorse. Tack älskade du. Hallen är också i princip klar, bara hatthyllan och räcken i trappan som fattas. Känns skönt att äntligen kunna vara hemma, på mitt rum igen. 
Nu ska jag ta och måla naglarna och bara göra vad jag känner för ett tag. 
 
 
Ha en mysig lördag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela