Min önskelista

Publicerad 2012-10-04 23:29:57 i

Man kan aldrig bli för gammal för en önskelista! 
 
Tårtboken Lomelinos Tårtor verkar riktigt spännande. 
 
En hårtork skulle jag verkligen behöva så jag kan fortsätta hänga på badhuset även i vinter!  
 
En elvisp med stativ har jag velat ha sen första gången jag testade en på cafét med Johanna 
 
Men heeey, ett cupcakeställ kan alltid vara bra! 
 
 
Jag fastnade på så många andra sidor när jag letade bilder så nu orkar jag inge mer. Ska gå och hoppa på min fina pojke istället. Pusss! 
 

Kommentarer

Postat av: milka

Publicerad 2012-10-05 10:52:16

Linda Lomelino kommer från Halmstad! ;)

Svar: Jo jag läste det! Och hon bakar bara i sitt eget lilla kök, hon får egentligen inte sälja det för hennes kök var inte godkänt eller något. Men det är ju coolt! ;)
Lina Norberg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela