Lagen om klet

Publicerad 2012-10-11 23:27:00 i Allmänt,

19 år ingenting att fira? Jag älskar att baka och jag tog även min chans att fika trots mitt löfte. 10 olika sorter räknade gästerna till, den med bäst insats klarade av att smaka åtta sorter. Stor eloge.
Ikväll har vi kikat Magnus Betner - Inget är heligt. Trots att jag sett den förut så är den lika grym. Speciellt när man är trött. Nu ska jag lägga mig i sängen, det som jag varje morgon längtar efter, att bara få hoppa ner i sängen igen. Konstigt att man aldrig på kvällen uppskattar det lika mycket. Fast just ikväll känns det riktigt lockande. Och imorgon är det fredag. Jihoo.

Nu blev det här ett väldigt konstigt och osammanhängande inlägg, men då vet ni iallafall. Jag lever, och jag är väldigt glad för att ni ville komma och fika igår. Det var mys. Tack och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela