Från en annan sida.

Publicerad 2012-10-16 20:48:57 i

Tillslut fick jag mitt Visum iallafall. Känns surt att ha betalat 502kr, ett besök till banken och flera telefonsamtal för något man egentligen kan få för 98:- på 10min på nätet. Korkade jag som inte kollade upp hemsidan innan jag fyllde i allt och betalade. Men man lär sig varje dag och jag lär inte göra om det. 
 
Kändes som att min förkylning började bli bättre så körde ett axelpass på gymmet igår, som jag imorse fick ångra. Kunde knappt andas och var tvungen att stå över innebandyn idag igen. Det är så frustrerande att stå vid sidan och titta på när andra svettas och ger järnet. Men ihelg ska jag vara med på premiären, sådeså! 
 
Nu ska jag äta mammas nybakta bröd och mysa på här hemma en stund. Fantastiska tisdag. 
 
 

Kommentarer

Postat av: milka

Publicerad 2012-10-16 21:26:35

"fantastiska tisdag" ? Det är såna ord som gör att jag inte pallar läsa din blogg ;) hahah

Svar: haha vad nu dåååå? jag skrev ju dagen innan om en skit-dag haha.
Lina Norberg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela