Sometimes you get lost

Publicerad 2012-11-14 23:13:00 i

Plötsligt blev det massa spännande saker att se fram emot. Till att börja med så fyller hon den där bruden år på fredag. Och jag är inte där och firar dagen med henne!!... :( Sen är det endast fem dagar kvar tills jag flyger ner till huvudstaden och på onsdag flyr vi landet. 
Jag har för andra året irad börjat få julkänsla redan i oktober/november, tidigare har den kommit sådär lagom till  jullovet några dagar innan. Men det är ju så mysigt, jag vill bara baka allt möjligt juligt, lyssna julmusik och slå in klappar. Sitta med tända ljus och fika med alla tjejer och framförallt ha ett eget hem att pynta och inreda inför julen på mitt vis. 
Nå ja, jag kan ju göra allt det där om jag vill. Egentligen är det bara så att jag är väldigt dålig på att planera och tar inte den tid jag behöver för att göra saker jag vill. Har bara mig själv att skylla. 
Nu ska jag hoppa i duschen och sen krypa ner i sängen, längtar konstigt nog redan till innebandyträningen imorgon. 
 

 
Ett tappert försök till att stilla mitt -juletiderbegär- 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela