I never had the words to say

Publicerad 2012-05-21 13:19:55 i Allmänt,

Det blev ingen match för mig igår, hade ju kunnat räkna med att det skulle gå åt skogen när det börjar med att jag glömmer skorna. Sen hinner jag spela fem minuter innan jag skadar vristen igen. För två år sedan var det ligamentet och när det äntligen börjat kännas som vanligt går jag och strular till det igen. Röntgen visade som tur var inget så förhoppningsvis kan jag spara all energi från igår och springa av mig den i luleå på söndag istället.
Så nu missar jag ännu några dagar av min apu, dock blir det inge slappande för det, vi har bal, tal, biljetter, diskussion och bakning att göra!


Kommentarer

Postat av: milka

Publicerad 2012-05-21 21:39:19

haha vilket megaflum i mitten!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela