Förebilder

Publicerad 2012-03-04 21:51:48 i Allmänt,

Okej, dubbla förluster, men jag tycker ändå att vi ska vara riktigt nöjda med dagens insats. Bodens A-lag fick en riktig match av oss och lyckades endast med hjälp från ovan ta hem tre poäng. Och med en sådan ruggigt bra match i kroppen är det inte konstigt att det känns tugnt att börja på nytt mot Boden B (A igen?!) tre timmar senare. Jag hann springa så mycket jag ville och lite till, och jag fick dessutom göra mål, jag är nöjd och det tycker jag att alla ska vara. Speciellt våran kung i mål som idag fick en assist också.
Nu tycker jag att jag förtjänar en riktigt lång och god natts sömn. Känns också väldigt passande med lov imorgon.

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2012-03-05 09:12:05

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela