Min tro, mitt hopp, min kärlek

Publicerad 2012-06-26 23:20:37 i

 
På studenten höll jag tal, jag sa att jag hoppas att alla studenter skulle vakna upp utan oro och ångest inför framtiden. Jag tyckte att vi skulle njuta av att vi just kommit i mål och att vi nu är fria att göra vad vi vill. 
Jag hann vara ledig tre dagar innan jag fick jobb över sommaren, både i butik och åt kommunen. Så dessa månader kommer till mesta del att bestå av jobb. Jag har en fruktansvärd reslängtan och vill åka nästan varsomhelst, överst på listan står Sonoma, Halmstad och Thailand. Hur jag ska ha tid och pengar för dessa har jag inte listat ut ännu. Men det löser sig. Jag kunde inte må bättre just nu. Jag har en fantastisk pojkvän, underbar familj, jobb och förhoppningsvis snart ett eget hem. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela