Jag har vart ut i skogen idag.

Publicerad 2012-01-05 14:15:55 i Allmänt,

Nu tycker jag att dagarna kan stanna upp och gå lite långsammare, för snart kommer jag stå här, ensam och övergiven de två mörkaste månaderna på hela året, haha hoff. På söndag far Milka & Marre och på torsdag åker Andreas, och kvar blir jag här hemma i kylan. Försöker tänka positivt, jag får multimycket tid till att träna! ;)


 

Ha ha ha

 


 

 

Attans att dem har en så väldigt bra försäljare på Sport&Skohuset så man vill köpa alltihopa. Kom hem med en Haglöfskatalog och det bådar inte gott för min plånbok det här hahahah.


Nu ska jag slänga i mig lite mellis.

Kommentarer

Postat av: Milla

Publicerad 2012-01-16 13:24:47

Haha, nu började jag tänka på filmen hos Elin:

"HEJ! Jag har varit ute i skogen idag!" ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela