En armlängd.

Publicerad 2012-01-13 21:14:44 i Allmänt,

Det är ganska mysigt att vara hemma ibland, även om det brukar bli lite tråkigt i längden. Men idag trivs jag. Har nästan allt jag behöver, ligger i min soffa med fredagsmysbyxorna, min nya haglöfsjacka som jag typ flyttat in i, med chokladpraliner, vatten, dator och mobil inom en armlängds avstånd. Det enda som fattas ikväll är min fantastiska pojkvän, men han landar i Thailand om en timme, så han har det nog bra han också.


Nej nu ska jag fortsätta njuta av min choklad och slå på en film, imorgon har vi match i luleåå.


 

Tjarrå hälsar biffarna från gymmet.

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2012-01-13 22:48:43

Din Bh, haha den var bra!

Postat av: Jennifer

Publicerad 2012-01-13 23:27:17

Oj redan för två år sedan! Åh hoppas du hittar den igen! Hade ju varit as grymt! Den jag vill ha är från USA och jag vet inte om jag vågar beställa där ifrån eller hur mycket tullen kostar :S Men det blir nog bra :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela