GI minus ost

Publicerad 2012-02-12 15:30:31 i Allmänt,

Skidor är verkligen inget för mig, kanske om jag vet att jag får sätta mig ned och grilla korv och dricka varmchoklad när jag kommer fram, men inte som ett träningspass. Jag måste lära mig att hitta ett lagom tempo för nu åker jag järnet och så orkar jag bara några hundra meter. Tog mig iallafall fram 3 (haha..) km i det underbara vädret!
Sen var det tänkt att vi skulle på kettlebell men det får bli nästa söndag. Nu tänkte jag faktiskt ta och slappa resten av dagen. Underbara söndag.


Kanske råkar göra något galet, vem vet? ;)


Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2012-02-12 21:42:24

Vadå har du en blogspot? Vilken blogg är det som gäller? :P Jag ska åka någonstans långt och stanna länge. Följ med om du vill ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela