För en minut sedan brann den

Publicerad 2012-12-04 22:09:00 i

Alltså tre dagar, det kan jag köpa. Men jag var inte alls jetlaggad förra året, nu är jag fortfarande det! Eller så är det förkylningen som verkligen spökar. Har varit frusen och trött konstant(!) sen jag kom hem i lördags. Nu är näsan och halsen också påväg emot mig. Lagom till torsdag med träningsmatch och allt. Nej, jag ska vara frisk då!

Har tänkt baka två kvällar irad nu också, men inte ens orkat det. Då är det något fel på mig. Men nu när jag accepterat att jag inte orkar ikväll heller så har jag istället bestämt mig för att mysa framför teven inlindad i filt och gärna somna tidigt. Så, gokväll mina vänner!
 
 
Trots att en fake-brasa inte är samma sak som en riktig så värmde den ju iallafall, och det var ju huvudsaken. Så det var ganska mysigt ändå.

Kommentarer

Postat av: milka

Publicerad 2012-12-05 10:58:12

Vilken mysig tröja!

Svar: Aa, gillar färgerna. O på tal om mysig så ska du få se en tröja jag köpte på Forever 21. Den är mysig! Kan lägga upp på forum ;)
Lina Norberg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela