Du är fin som du är.

Publicerad 2012-12-06 22:47:53 i

 
Jag är inte lika fit som jag oftast varit (åtminstone känt mig). Jag väger mer än jag gjorde för bara ett år sedan. Och jag har som alla andra, massa skavanker jag inte gillar. Men jag försöker tänka att det alltid kommer att finnas up n' downs med hälsan också här i livet, precis som med allt annat. Och jag påstår ju inte att jag har dålig hälsa eller något sådant, men jag är inte lika nöjd med min kropp nu, som jag varit tidigare. Och det kan jag erkänna, för jag kan också säga med säkerhet att jag en dag kommer känna mig riktigt nöjd igen. Just nu har jag bara väldigt mycket annat trevligt för mig i livet och min motivtion för träning, kropp och hälsa är inte lika stor som den tidigare varit. Och jag älskar det ändå! Godnatt alla.

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2012-12-07 12:35:05

Helt rätt! Och du är förbaskat vacker som du är fröken!

Svar: Ja, måste försöka tänka positivt haha:) tack du med Elin :)
Lina Norberg

Postat av: milka

Publicerad 2012-12-07 12:43:04

Så blir det när man skaffar en pojkvän som äter massa skräp ;) det försämrar en! Hahaha ;)

Postat av: milka

Publicerad 2012-12-07 12:43:29

det gjorde min, haha!

Svar: Hahahah det är nog så. Men frågan är varför det inte smittar av sig åt andra hållet? När han är nyttig alltså, inte blir jag nyttig för det ;)
Lina Norberg

Postat av: Amandis

Publicerad 2012-12-07 17:22:41

Du är superfin Lina! Utsidan har inte lika stor betydelse som insidan! <3

Svar: Tack Amanda, du också :) <3 jag är glad o mår bra iallafall , det är det som räknas :)
Lina Norberg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela