Wait for it...

Publicerad 2012-08-18 10:19:00 i

Jag tänkte friska upp minnet lite om vad som hänt i sommar. 
 
Bal, Student, Meän, Kiruna festivalen, Marknad, Övertorneå marknad, LuleKalaset, Stockholm mässa och sen en hel del jobb. Ungefär det är vad jag hunnit med i sommar. Sedan har jag mesta delen av tiden gått omkring och längtat tillbaka till Sonoma, ner till Milka och utomlands och, ja allt möjligt. 
 
Jag har hunnit spela fotboll, vi har fiskat, och vi har ätit en hel del onyttigheter. Trots att vädret verkligen inte har varit på min sida och trots att jag inte haft många lediga dagar, så har ändå den här sommaren varit ganska bra. Och nu vill jag att resten av året ska bli legen.. wait for it.... DARY. 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela