Det finaste som finns

Publicerad 2012-08-28 18:12:38 i

Vi hade match mot Kiruna igår, 1-1. Och trots att många i laget var besvikna tycker jag att vi gjorde en suverän insats, jag är nöjd. 
 
Igår och idag har tiden bara svischat förbi på jobbet, jag har så mycket att pyssla med. Och kvällarna är fulla av träning så det känns inte som att jag hinner med något annat, skönt att åka på semester med Jullan snart! 
Nu innebandy för andra gången den här hösten, hoppas halsen är lika taggad som jaaag. 
 
 

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2012-08-29 09:17:51

sv: Tack! :) Ja, vi trivs jättebra här :)

Svar: Det förstår jag! :) Kul med eget, fast du har ju haft lägenhet innan hihi. Lycka till med lillen :-)
Lina Norberg

Postat av: Elina

Publicerad 2012-09-09 01:32:33

Vilken härlig bild!! :D

Svar: Hahah ja, jag var på bra humör ;)
Lina Norberg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela